Бесіди з безпеки життєдіяльності у школі. 5 -11 класи

Проект «Від безпечної школи до безпечного суспільства»

Діяльність школи за проектом «Від безпечної школи до безпечного суспільства» − це сукупність інформаційних та практичних заходів, що проводяться в рамках діяльності школи сприяння здоров’ю, впливають на учасників навчально-виховного процесу та спрямовані на підвищення рівня соціалізації школярів, педагогів, батьків.

Якщо випускники школи будуть вмотивовані та навчені правилам збереження життя та здоров’я, то наше суспільство від року в рік ставатиме безпечнішим та стабільнішим.

Відповідаючи на запит сьогодення, в ХЗОШ №122 створений і впроваджується проект «Від безпечної школи до безпечного суспільства».

Особливістю створеного проекту є те, по-перше, що він об’єднує у собі як напрямки виховної роботи школи, які впроваджуються у школі протягом багатьох років, так і нові; діяльності за якими потребує наше сьогодення; по-друге, проект дозволяє додавати напрямки роботи за потребами учасників навчально-виховного процесу, виокремлювати з тих, що існують, об’єднувати їх.

Метою проекту є створення організаційно-педагогічних умов безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу; формування культури збереження життя та здоров'я дітей.

Завдання проекту

1. Надання знань, формування умінь, тренування навичок:

– безпечної поведінки учнів у школі та вдома;

– безпечної поведінки учнів на вулиці;

– життязбереження під час надзвичайних ситуацій;

– безпечної поведінки учнів під час відпочинку;

– ефективної міжособистісної взаємодії, ненасильницького вирішення конфліктів.

2. Виховання відповідальності учнів за власне життя та здоров’я.

3. Впровадження інноваційних методик виховної роботи.

I етап – аналітично-організаційний (2011/2012).

Основна задача: аналіз актуальності інтенсифікації виховної діяльності колективу в напрямку безпеки життєдіяльності; розробка плану заходів проекту.

II етап – iнформаційно-просвітницький (2012/2013).

Основна задача: отримання та актуалізація знань педагогічним колективом щодо безпеки життєдіяльності; створення інформаційного середовища в школі щодо безпечної життєдіяльності

III етап – практичний (2013/2014, 2014/2015).

Основна задача: формування умінь та навичок учнів щодо збереження здоров'я та життя.

IV етап – підсумково-корекційний (2015/2016):

Основна задача: формування умінь та навичок учнів щодо збереження здоров'я та життя; аналіз ефективності діяльності проекту.

Робота за проектом відбувається за напрямами:

· «Безпека на дорозі».

· «Цивільна оборона»

· Дитячий оздоровчий заклад з денним перебуванням «Еврика»

· Проект «Шкільна служба порозуміння»

· Проект «Антитравма»

/Files/images/Проект безпека.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 77