/Files/images/2020/Дист навч.JPG

УВАГА!

Шановні батьки та учні!

На період запровадження карантину будемо Вас інформувати та надавати навчальні матеріали щодо опрацювання освітніх програм шляхом дистанційного навчання

Від 17 березня телеканал “Рада” спільно з Міністерством освіти і науки запускає щоденну телетрансляцію безкоштовних відеоуроків та онлайн-курсів. Таким чином держава хоче забезпечити можливості для дистанційного навчання на період карантину. Окрім того, телеканал “Київ” теж проводить трансляції уроків, а Радіо “Культура” – читання творів світової класики в перекладі Максима Рильського.

Цього тиждня трансляцію заплановано:

  • Середа: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
  • Четвер: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
  • П’ятниця: 8:00 - 9:00 та 18:30 - 21:00
  • Субота та неділя: 10:00 - 20:00 (6,5 годин із перервами)

Також з 16 берзня телеканал “Київ” транслює щоденну програму “Відкритий урок”.У програмі показують відеоуроки зі шкільної програми для учнів 11 класів, що має допомогти їм підготуватись до ЗНО. Загалом передбачений показ відеоуроків із 11-ти предметів: біологія, хімія, українська мова та література, історія України, світова історія, географія, фізика, алгебра, геометрія, німецька, англійська мови.В ефір виходитиме по п’ять уроків на день тривалістю до 30 хвилин.Час трансляцій:9:30, 11:30, 13:30, 13:05, 13:30.

Анонси “Відкритих уроків” публікують на fb-сторінці телеканалу “Київ”. Окрім того, відео телеуроків можна подивитися наYoutube телеканалу.

Будьте уважні! Усі тижні карантину розміщені на ОКРЕМИХ АРКУШАХ, знизу в таблицях класів.

1-Анавчальні матеріали
1-Бнавчальні матеріали
1-Внавчальні матеріали
1-Гнавчальні матеріали
2-Анавчальні матеріали
2-Бнавчальні матеріали
2-Внавчальні матеріали
2-Гнавчальні матеріали
3-Анавчальні матеріали
3-Бнавчальні матеріали
3-Внавчальні матеріали
3-Гнавчальні матеріали
4-Анавчальні матеріали
4-Бнавчальні матеріали
4-Внавчальні матеріали
4-Гнавчальні матеріали
4-Днавчальні матеріали
5-Анавчальні матеріали
5-Бнавчальні матеріали
5-Внавчальні матеріали
5-Гнавчальні матеріали
6-Анавчальні матеріали
6-Бнавчальні матеріали
6-Внавчальні матеріали
6-Гнавчальні матеріали
7-Анавчальні матеріали
7-Бнавчальні матеріали
7-Внавчальні матеріали
7-Гнавчальні матеріали
8-Анавчальні матеріали
8-Бнавчальні матеріали
8-Внавчальні матеріали
8-Гнавчальні матеріали
9-Анавчальні матеріали
9-Бнавчальні матеріали
9-Внавчальні матеріали
9-Гнавчальні матеріали
10-Анавчальні матеріали
10-Бнавчальні матеріали
11-Анавчальні матеріали
11-Бнавчальні матеріали

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ З ДЕЯКИХ ПРЕДМЕТІВ

Презентація Департаменту освіти Харківської міської ради

Дистанцiйне навчання- це нова органiзацiя навчального процесу, що базується на принципах самостiйного навчання учня. Середовище навчання характеризується тим, що учні часто зовсiм вiддаленi вiд викладача в просторi або в часi, водночас вони мають можливiсть в будь-яку хвилину пiдтримувати дiалог за допомогою засобiв телекомунiкацiй.

Дистанцiйне навчання

  • надає доступ до освiтнiх курсiв нашого району
  • суттєво збiльшує можливостi традицiйної заочної освiти за рахунок формування освiтнього iнформацiйного середовища, в якому учень самостiйно або пiд керiвництвом викладача може вивчати матерiал, який його цiкавить
  • значно розширює коло людей, котрим доступнi навчальнi ресурси
  • допомогає в здобуттi учнем навичок самостiйної роботи
  • має велике соцiальне значення, оскiльки дає можливiсть задовільнити в повному обсязi освiтнi потреби населення.

Дистанцiйне навчання- це навчання, при якому надання учням суттєвої частини навчального матерiалу i значна частина взаємодiї з викладачем, здiйснюється з використанням сучасних iнформацiйних технологiй.Вiдмiнною особливiстю ДН є надання учням можливостi самостiйно отримувати необхiднi знання, користуючись розвинутими iнформацiйними ресурсами, забезпечуваними сучасними iнформацiйними технологiями.

Iнформацiйнi ресурси: бази даних та знань, електроннi бiблiотеки поряд з традицiйними пiдручниками i методичними посiбниками створюють унiкальне розподiлене середовище навчання, доступне широкiй аудиторiї.Проведення круглих столiв, комп'ютерних вiдео- та текстових конференцiй, можливiсть частих, навiть щоденних, консультацiй з викладачем за допомогою комп'ютерних комунiкацiй роблять взаємодiю учнів з викладачами навiть бiльш iнтенсивною, нiж при традицiйнiй стацiонарнiй формi навчання.Дистанцiйне навчання при необхiдностi може включати вiдвiдування учнями школи дистанційного навчання, а також поєднуватись з традицiйними формами навчання.Динамічне, сучасне дистанцiйне навчання iнтегрує всi iснуючi методи навчання i надає їм якiсно новий рiвень.

Сучасна освітня ситуація в суспільстві вимагає оновлення багатьох сторін педагогічної діяльності. Необхідність цих процесів диктується входженням України у Європейське освітнє і наукове поле. Україна здійснює модернізацію освітньої діяльності в контексті європейських вимог, дедалі наполегливіше працює над практичним приєднанням до Болонського процесу. В останні роки в Україні почали розвиватись технології дистанційного навчання (distance learning). По суті сучасні технології дистанційного навчання формують прогресивну парадигму викладацької діяльності, що забезпечує необхідну ефективність і відповідає вимогам часу. Дистанційне навчання поступово займає своє особливе місце у системі середньої освіти в України.

Перша модель дистанційного навчання виникла у Англії ще у 1840 році,коли проф. Ісаак Пітман запропонував студентам здобувати освітулистуючись через пошту.

Гнучкість й адаптивність елементів дистанційного навчання полягає в тому, що школярі мають швидку форму спілкування з учителями, іншими учнями, працюють у вільний для себе час, у зручному місці і режимі. Сучасне спілкування усе частіше стає віртуальним. Школярі активно користуються мобільними телефонами, електронною поштою, чатами і форумами задля комунікації. Важливо навчити учня за короткий час отримувати, освоювати, перетворювати і використовувати в житті величезну кількість інформації. Тому можливості, надані Інтернетом і дистанційним спілкуванням, можуть бути основою формування нової інтеркультурної освіти.

Дистанційна форма спілкування допомагає і вчителеві у вирішенні різних практичних завдань засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Саме інформаційно-комунікаційні технології дозволяють організувати таку взаємодію вчителів і учнів, що мотивує і стимулює на творчу, експериментальну, дистанційну навчальну діяльність. Несподівані, незаплановані зміни навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах (минулорічний зимовий карантин) виявили глибоку прогалину в організації дистанційної форми навчання школярів.

Основами дистанційного навчання школярів можна вважати:
  • відкритість та індивідуальний підхід у процесі організації навчання;
  • закріплення за школярем персонального вчителя-тьютора, який поєднує в собі якості вчителя, консультанта й керівника і спілкується за допомогою різних інформаційно-комунікаційних засобів (чатів, форумів, Інтернет-конференції тощо);
  • створення сприятливих умов навчання кожного учня, який хоче опанувати програмовий матеріал.

    Для впровадження дистанційного навчання в Україні створена законодавча та нормативна база. Так, у 1993 р. було затверджено указ Президента "Про державну політику інформатизації України". На базі різних навчальних закладів створюються лабораторії для впровадження дистанційного навчання. З метою підключення користувачів телекомунікаційної мережі закладів освіти та науки України з координаційним "Центром Європейської інтеграції" була створена Українська науково-освітня мережа (УРАН). Активність існуючих центрів дистанційного навчання зросла після прийняття у 2000 р. наказу Міністра освіти та науки України "Про створення Українського центру дистанційної освіти". Для забезпечення координації та інтеграції зусиль навчальних, наукових, науково-методичних та виробничих установ, організацій,підприємств Міністерства освіти і науки України, Академінії педагогічних наук України, Української академії державного управління при Президентові України, інших установ. Ефективним впровадженням в освітню практику освітніх технологій та засобів навчання нового покоління стало створення навчально-наукового виробничого комплексу "Академія дистанційної освіти". До складу комплексу увійшли різні навчальні заклади. У 2002 р. Україна приєдналася до Європейської освітньої мережі - Multi-Gigabit Europen Academic Network, яка об'єднує понад 3 тисячі наукових, дослідницьких і навчальних закладів, а також мільойни приватних користувачів з 31 Європейської країни.

ПОСИЛАННЯ на деякі дистанційні курси

Дистанційне навчання
http://www.testmath.com.ua/УчніВивчаємо математику
http://disted.edu.vn.ua/Учніon-line система дистанційної підтримки навчання
http://dl.kharkiv.edu/УчніДистанційні курси НТУ "ХПИ"
http://www.urok-online.com.ua/УчніУрок он-лайн
http://www.interneturok.ru/УчніКоллекция видеоуроков
http://www.kharkivosvita.net.ua/cdo/index.php?lang=uk_utf8УчніСистема дистанційного навчання "Доступна освіта"
skola.ostriv.in.ua/publication/code-3990e8826ccc5/list-211469c1327УчніДистанційний курс "Шкільний курс з хімії, 8-11 класи"
zno-sumy.at.uaУчніПідготовка до ЗНО з хімії
chemistryschool.com.uaУчніХімія для учнів

Пропонуємо вам дистанційно пройти курс навчання.

Словники України on-line

Центр дистанційного навчання - Український інститут інформаційних технологій

Українська сторінка веб-енциклопедії Вікіпедія

Сайт Національної бібліотеки ім. В.І.Вернадського

Український освітній портал

Колекція українських рефератів

Острів знань

Повні курси підготовки до ЗНО з тестами, завданнями та конспектами занять можна знайти на платформах онлайн-студій:

Кiлькiсть переглядiв: 6390