• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Науково - дослідницька діяльність учителів

Науково- дослідницька діяльність учителя (Хізова Ю.І)

Перелік психолого-педагогічних публікацій (учитель математики Руденко О.В.):

1. Варава В., Руденко О. Назустріч „Панорамі творчих уроків – 2010”: думки та поради // Завуч № 35 (401), грудень, 2009. – с. 3 – 4.

2. Руденко О. Репетитор – це професія// Завуч № 29 (395), жовтень, 2009. – с.11-12.

3. Руденко О.В. Розвиток особистості на уроках математики – К.: Шк.. світ, 2009. – 126 с.

4. Руденко О.В. Методичний конструктор. Спецвипуск// Завуч № 18 (384), червень, 2009. – 52 с.

5. Руденко О.В. Використання психогеометричного тесту в процесі вивчення математики як аспект підвищення дидактичної компетентності педагогів// Матеріали науково-практичної конференції «Розвиток інноваційного середовища навчального закладу». – Харків; 14 травня, 2009. – с.262 – 267.

6. Руденко О. Про звичайне надзвичайне// Завуч № 35 (365), грудень, 2008. – с.4.

7. Руденко О.В. Місце психолога у роботі шкільного методичного об’єднання учителів-предметників // Матеріали науково-практичної конференції «Інноваційна культура навчального закладу». – Харків; 15 травня, 2008. – с.411 – 417.

8. Руденко О.В. Тренінг комунікативно-організаційних здібностей як чинник підвищення професіоналізму вчителя// Матеріали науково-практичної конференції «Управління навчальним закладом в інноваційному поступі суспільства».– Харків,:2007. – с.334 – 340.

9. Руденко О.В. Як навчати мислити та спілкуватися. Математика 5-6 кл.: Спецкурс. – К.: Шк. світ, 2007. – 112 с.

10. Руденко О.В. Математика як частина культури людства. Перше заняття спецкурсу, 5 клас// Математика № 19(419), травень 2007 с.23 – 24.

11. Руденко О.В. Як навчати мислити та спілкуватися. Спецкурс з математики для 5-6 класів.// Математика № 32(380), серпень 2006 с.3 – 5.

12. Руденко О.В. Управління впровадженням нетрадиційних навчальних технологій у освітню практику// Матеріали науково-практичної конференції «Модернізація управління сучасним навчальним закладом». – Харків; 20-21 травня,2005. – с.237 – 241.

13. Руденко О.В. Формування здатності учнів до спілкування та співпраці на уроках математики// Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. Вип. 70.с. 122-127.

14. Руденко О.В. Можливості формування комунікативних умінь і навичок у процесі вивчення математики в 5-6 класах// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми математичної освіти – 2005». – Черкаси, 2005. – с.120 – 121.

15. Руденко О.В. Підвищення компетентності працівників освіти у спілкуванні// Наукові записки Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. Вип. 26. Том 3., - Київ, 2005. - с.477– 481.

16. Пільник (Руденко) О.В. Усвідомлення учителями чинників, що підвищують ефективність групової роботи в класі// Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Запоріжжя: 2003. – с.161 – 165.

17. Пільник (Руденко) О.В. Можливість використання елементів модульно-рейтингового навчання в системі розвивального навчання в основній школі. – Засоби навчальної та науково-дослідної роботи: Збірник наукових праць/ За заг. ред. проф. В.І. Євдокимова та проф. О.М. Микитюка. - Харків.:2003. – Вип.. 19. – с.107 – 113.

18. Пільник (Руденко) О.В. Деякі питання наступності початкової школи розвиваючого навчання (система Ельконіна – Давидова) та основної школи//Матеріали науково-практичної конференції учителів, що працюють в системі безперервної освіти. - Харків.:2003. – с.102 – 103.

19. Пільник(Руденко)О.В. Деякі питання соціалізації в системі розвивального навчання Ельконіна – Давидова.// Матеріали конференції «Правова освіта й соціалізація учнівської молоді в умовах реформування українського суспільства». – Харків.: 2003. – с.116 – 118.

Кiлькiсть переглядiв: 176